Tule moottoripyörällä tai esim. mönkijällä, avoautolla, museoautolla, harrasteautolla, traktorilla tai muulla erikoisemmalla kulkuneuvolla (voi tuoda myös peräkärryssä) ja parkkeeraa näyttelyparkkiin.
* Kööki ravintolasta ilmainen kahvi kaikille näytteelle asettajille. Mo-To safkat ruokajuomalla silloin vain 15€, varmasti lähtee nälkä!
Luvassa mukavaa jutustelua ja tutustumista kaverin laitteisiin. Voit saapua myös vain katselemaan. Terassi avoinna.
Lisäksi on tarjolla koko ravintolan kattava menu ja tietenkin myös lettuja.
Tervetuloa ajelemaan Paljakkaan 2.7.26 klo 17-20! (saapua voi toki aikaisemminkin)
Ravintola avoinna klo 12 – 20